ZAJĘCIA

ABS

Trening, w którym skupiamy się na kształtowaniu mięśni brzucha - prostych, skośnych i poprzecznych.

ZOBACZ WIĘCEJ

ABS + Core

Trening z wykorzystaniem stepu. Pierwsza część stanowi krótki, nieskomplikowany układ choreograficzny, mający na celu naukę kroków na stepie, a także skutecznie poprawienie koordynacji oraz pamięci ruchowej. W drugiej części treningu wzmacniamy oraz kształtujemy poszczególne partie mięśniowe.

ZOBACZ WIĘCEJ

ABT

Zajęcia ABT pozwolą wymodelować dolne partie ciała – brzuch, uda i pośladki, a także pozbyć się cellulitu, wzmocnić mięśnie całego ciała, wyprostować sylwetkę oraz poprawić kondycję i koordynację ruchową.

ZOBACZ WIĘCEJ

BALANCE

Jeżeli chcesz wzmocnić swoje mięśnie, poprawić sylwetkę, sprawić aby Twój zakres ruchu stał się większy są to zajęcia dla Ciebie.

ZOBACZ WIĘCEJ

CARDIO + PŁASKI BRZUCH

Zajęcia ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej oraz wzmocnienie mięśni brzucha.

ZOBACZ WIĘCEJ

CROSS TRENING

Zajęcia kondycyjne mające na celu poprawić Twoją zwinność, wytrzymałość oddechową, równowagę i siłę.

ZOBACZ WIĘCEJ

DEEP WORK

Celem zajęć jest jak najskuteczniejsze spalanie tkanki tłuszczowej z jednoczesnym modelowaniem sylwetki.

ZOBACZ WIĘCEJ

FORMY TANECZNE

Zajęcia z Form Tanecznych to godzina podczas, której odczujesz na własnym ciele jak pracować z ciałem na bazie takich technik jak: Barre au sol, taniec współczesny, techniki Release, a również komponentą będą formy nowoczesne.

ZOBACZ WIĘCEJ

FUNCTIONAL&CROSS

ZOBACZ WIĘCEJ

INDOOR CYCLING

Indoor cycling to ćwiczenia na rowerach stacjonarnych wzorowanych na kolarskich – miały służyć sportowcom do treningów poza sezonem. Warto spróbować! To nie tylko sport. To zabawa! Są to zajęcia o charakterze wytrzymałościowym. Muzyka narzuca tempo jazdy.

ZOBACZ WIĘCEJ

PILATES

ZOBACZ WIĘCEJ

POWER PUMP

Zajęcia grupowe prowadzone z użyciem sztangi. Są nieco bardziej wymagającą formą fitnessu angażującą wiele partii mięśniowych na jednej sesji.

ZOBACZ WIĘCEJ

RUNMAGEDDON WORKOUT

ZOBACZ WIĘCEJ

STEP

Trening choreograficzny z wykorzystaniem platformy zwanej inaczej stepem.

ZOBACZ WIĘCEJ

STRETCHING

To połączenie ćwiczeń rozciągających, rozluźniających, pilatesu i niektórych pozycji jogi.

ZOBACZ WIĘCEJ

TABATA

Intensywne zajęcia interwałowe. Skutecznie spalają tkankę tłuszczową i jak żadne inne podkręcają nasz metabolizm nawet na 24h.

ZOBACZ WIĘCEJ

TBC

Ćwiczenia ogólnorozwojowe łączące ćwiczenia aerobowe ze wzmacniającymi, podczas których wzmacniamy serce oraz kształtujemy wszystkie grupy mięśniowe.

ZOBACZ WIĘCEJ

TRENING BIEGOWY

ZOBACZ WIĘCEJ

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Jeżeli spędzasz dużo czasu w jednej pozycji, miałeś bądź masz w chwili obecnej bóle placów lub chcesz żeby takie dolegliwości w przyszłości Cię nie dotknęły są to zajęcia dla Ciebie.

ZOBACZ WIĘCEJ